Pakke 02

  • Elegant og brugervenlig hjemmeside.
  • 5 sider (ekskl. forsiden) inkl. tekst og design.
  • I får struktur, layout og tekster, der passer til netop jeres firma.
  • Professionel tekstforfatter.
  • Professionel grafisk designer.
  • Projektledelse
  • Responsivt design så siden er mobil- og tabletvenlig.
  • Søgemaskineoptimeret (SEO).
  • Statistik på siden så I kan se antal besøgende.
  • Sikkerhed og back-up.

Pris: 24.995,00,-

*priser er ekskl. moms

Uddybende information

Pakke 02:

  • Opstartsmøde: Vi starter med et møde (Øst- og Midtjylland – eller over telefonen) på ca. 1½- 2 timer, hvor vi på forhånd har sendt jer lidt spørgsmål og visuelle forslag, I gerne må tænke over.
  • Efterfølgende telefonmøde: Efterfølgende bliver I ringet op af vores grafiske designer, som stiller lidt uddybende spørgsmål vedr. grafiske elementer og billeder.
  • Antal sider for Pakke 02:
    • Forside: op til 5 zoner (hver side er tydeligt inddelt i zoner, se f.eks. Content Communications forside her) – topmenu og footer tælles ikke med som zoner.
    • 5 sider (ud over forsiden): hver underside kan bestå af op til 3 zoner (det er også muligt at lægge to siders zoner sammen og på den måde opnå en side med 6 zoner).
  • Tekst: op til 300 ord pr. side.
  • Farver og fonte: Vi kommer med et forslag til jer, der passer til netop jeres type virksomhed. Hvis I allerede har en grafisk identitet på plads, bruger vi selvfølgelig den.
  • Logo: Logo følger som udgangspunkt ikke med i pakken. Hvis I ikke har et logo i forvejen, kan vi hjælpe med at udvikle det helt rigtige logo til jer. Se mere under Produkter og priser.
  • Billeder: Billeder følger som udgangspunkt ikke med i pakken. Vi samarbejder med en dygtig fotograf, så hvis I har brug for at få taget billeder af virksomheden eller medarbejderne, har I mulighed for at tilkøbe dette. Se mere under Produkter og priser. I Pakke 02 leverer vi op til 10 tilkøbte billeder.
  • Korrektur: Det er inklusiv 2 korrekturgange for hhv. tekst + layout. I har selvfølgelig selv mulighed for at rette i teksten, når som helst I ønsker det efterfølgende.
  • Deadlines: Vi aftaler sammen, hvornår jeres site skal gå i luften, og både I og vi binder os til at overholde aftalte deadlines.
  • WordPress: Vi bruger systemet WordPress, som er et såkaldt ‘open source’ CMS, hvilket betyder at det er let for jer eller andre at ændre i det efterfølgende. Vi bruger et meget fleksibelt tema, og da vi ikke er ‘kodere’, holder vi os til temaets opsætning og struktur. Vi er endnu ikke stødt på begrænsninger eller udfordringer, vi ikke har fundet en god løsning på.
  • SEO: Søgemaskineoptimering er mange ting og indeholder mange parametre. Vi sikrer gode, relevante SEO-tekster til dit site, og at sitet teknisk set er optimeret, men arbejdet med SEO er non-stop og kræver også efterfølgende arbejde. Vi anbefaler, at virksomheder registrerer sig ved Google MyBusiness.
  • Vedr. fakturering: Vi fakturerer halvdelen af beløbet, når forsidens layout og den overordnede menustruktur er på plads og godkendt af jer.
  • Domæne og webhotel: Tilbuddet forudsætter, at I selv køber domæne og webhotel. Hvis ikke kan vi let guide jer igennem det.
  • Andet: Google Analytics (statistik) forudsætter, at I har en Google konto (vi kan hjælpe med at opsætte en), back-up forudsætter, at I bruger dropbox (vi kan hjælpe med dette). Sikkerhed: Det er svært at beskytte sig 100% mod professionelle hackerangreb, men vi bruger best practises og sikkerhedsplugins til at sikre din side bedst muligt. Plugins skal helst opdateres et par gange om året.